Fjellbanken + Bortelaget = Tydelig strategi og godt innhold 💬🏔️
Når en solid lokalbank skal finne fotfeste i hovedstaden, gjelder det å ha både fjellstøtt innhold og god strategi i sekken. Vi heiv oss med Fjellbanken på tur – og sammen fant vi tonen, historiene og retningen som skulle til.
Når en solid lokalbank skal finne fotfeste i hovedstaden, gjelder det å ha både fjellstøtt innhold og god strategi i sekken. Vi heiv oss med Fjellbanken på tur – og sammen fant vi tonen, historiene og retningen som skulle til.

SpareBank 1 Lom og Skjåk – eller bedre kjent som Fjellbanken – ønsket å treffe bedre med kommunikasjonen sin, spesielt i møte med det krevende og konkurranseutsatte markedet i Oslo.
Sammen utviklet vi en tydelig markedsstrategi og en operativ plan som bygger på det banken faktisk er: ekte, jordnær og til å stole på.
Samtidig som vi styrket posisjonen i Oslo, var det avgjørende å ivareta lojaliteten til de lokale kundene – de som har kjent Fjellbanken lenge. Derfor utviklet vi innhold som bygger broer, med varme, gjenkjennelige historier og en personlig tone som skaper tillit.
Målet har hele veien vært dobbelt: Å skape stolthet internt – og engasjement eksternt.
Resultatet? En strategisk plattform som merkes, innhold som treffer – og en bank som står stødig både i hovedstaden og mellom fjella. Vi er stolte av det vi har fått til sammen – og vi gleder oss til å følge reisen videre 🫶
‍