Fjellbanken + Bortelaget = Tydelig strategi og godt innhold 💬🏔️
Når en solid lokalbank skal etablere seg i hovedstaden er det viktig å tørre å være seg selv. Vi hev oss med Fjellbanken på tur og sammen fant vi tonen, historiene og retningen som skulle til.
Når en solid lokalbank skal etablere seg i hovedstaden er det viktig å tørre å være seg selv. Vi hev oss med Fjellbanken på tur og sammen fant vi tonen, historiene og retningen som skulle til.
.png)
Utfordring
SpareBank 1 Lom og Skjåk, eller bedre kjent som Fjellbanken, ønsket å vise tilstedeværelse et svært krevende og konkurranseutsatt markedet i Oslo.
Løsning
Sammen utviklet vi en tydelig markedsstrategi og en operativ markedsplan som bygger på det banken faktisk er: ekte, jordnær og til å stole på.
Samtidig som vi styrket posisjonen i Oslo, var det avgjørende å ivareta lojaliteten til de lokale kundene, de som har kjent Fjellbanken lenge. Derfor utviklet vi et gjenkjennbart univers for innholdsproduksjon som bygger broer, med varme, gjenkjennelige historier og en personlig tone som skaper tillit.
Målet har hele veien vært dobbelt: Å skape stolthet internt og engasjement eksternt.
Erfaringer og resultatet
En strategisk plattform som merkes, innhold som treffer og en bank som står stødig både i hovedstaden og mellom fjella. Fortsettelse følger🫶