Strategi
Film
Innhold

Fjellbanken + Bortelaget = Tydelig strategi og godt innhold 💬🏔️

Fjellbanken

Når en solid lokalbank skal finne fotfeste i hovedstaden, gjelder det å ha både fjellstøtt innhold og god strategi i sekken. Vi heiv oss med Fjellbanken på tur – og sammen fant vi tonen, historiene og retningen som skulle til.

Når en solid lokalbank skal finne fotfeste i hovedstaden, gjelder det å ha både fjellstøtt innhold og god strategi i sekken. Vi heiv oss med Fjellbanken på tur – og sammen fant vi tonen, historiene og retningen som skulle til.

SpareBank 1 Lom og Skjåk – eller bedre kjent som Fjellbanken – ønsket å treffe bedre med kommunikasjonen sin, spesielt i møte med det krevende og konkurranseutsatte markedet i Oslo.

Sammen utviklet vi en tydelig markedsstrategi og en operativ plan som bygger på det banken faktisk er: ekte, jordnær og til å stole på.

Samtidig som vi styrket posisjonen i Oslo, var det avgjørende å ivareta lojaliteten til de lokale kundene – de som har kjent Fjellbanken lenge. Derfor utviklet vi innhold som bygger broer, med varme, gjenkjennelige historier og en personlig tone som skaper tillit.

Målet har hele veien vært dobbelt: Å skape stolthet internt – og engasjement eksternt.

Resultatet? En strategisk plattform som merkes, innhold som treffer – og en bank som står stødig både i hovedstaden og mellom fjella. Vi er stolte av det vi har fått til sammen – og vi gleder oss til å følge reisen videre 🫶

‍

â—Ź Kort fortalt

NĂĄr:

2024 - 2025

Kunde:

Fjellbanken

Hva:

Strategi, Markedsstrategi, Prosessledelse, Publiseringsplan, Idé- og konseptutvikling, Innholdsproduksjon

Se flere prosjekter

Vil du flørte med oss?

Ta kontakt da vel!